Διαφήμιση και επικοινωνία
Διαφήμιση και επικοινωνία
ISBN code or BARCODE:
9789600346701
€53,00
€42,40
Έκπτωση 20%
με ΦΠΑ
Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη, διεθνής, επικαιροποιημένη έκδοση αυτού του
κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: στη βιομηχανία των νέων προϊόντων, στον πολιτισμό και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:
- Ανάλυση των νέων ζητημάτων όπως η παγκοσμιοποίηση και το Διαδίκτυο
- Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
- Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
- Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
- Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
- Αναλύσεις περιεχομένου
- Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς.
- Εκδόσεις
- Εκδόσεις Καστανιώτη
- Έτος Έκδοσης
- 2008
- Σελίδες
- 793
- Εξώφυλλο
- Μαλακό εξώφυλλο
- Γλώσσα
- ελληνικά
- Συγγραφέας
- Συλλογικό έργο
- Συγγραφέας
- Kline Stephen
- Συγγραφέας
- Leiss William
- Συγγραφέας
- Botterill Jacqueline
- Συγγραφέας
- Jhally Sut