Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια
ISBN code or BARCODE:
9789600109917
€17,01
€13,61
Έκπτωση 20%
με ΦΠΑ
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τη διδακτική τους ετοιμότητα
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αναδείξει:
-Πρώτον, το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη διδακτική του ετοιμότητα, όπως αυτή προκύπτει από τις απαιτήσεις του μετανεωτερικού σχολείου.
-Δεύτερον, τη στάση των ενεργών εκπαιδευτικών απέναντι στο νέο ρόλο τους, ο οποίος τους καλεί να λειτουργούν ταυτόχρονα σε πλαίσιο νεωτερικού και μετανεωτερικού σχολείου.
-Τρίτον, τη στροφή της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών κυρίως στην αλλαγή της εικόνας που οι εκπαιδευτικοί έχουν για το "καλό" μάθημα, τον "καλό" εκπαιδευτικό και το "καλό" σχολείο.
- Εκδόσεις
- Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Έτος Έκδοσης
- 2003
- Σελίδες
- 230
- Εξώφυλλο
- Μαλακό εξώφυλλο
- Γλώσσα
- ελληνικά
- Συγγραφέας
- Κοσσυβάκη Φωτεινή