Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing
ISBN code or BARCODE:
9789603514299
€17,32
€15,59
Έκπτωση 10%
με ΦΠΑ
Εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης "αλυσίδων μέσων-στόχου (means-end chains) στο κρασί που παρά
Βιβλίο - σύμβουλος ακαδημαϊκών και φοιτητών των τμημάτων management και marketing των πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., καθώς και επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων τροφίμων.
- Εκδόσεις
- Σταμούλη Α.Ε.
- Έτος Έκδοσης
- 2002
- Σελίδες
- 230
- Εξώφυλλο
- Μαλακό εξώφυλλο
- Γλώσσα
- ελληνικά
- Συγγραφέας
- Φωτόπουλος Χρήστος Β.
- Συγγραφέας
- Κρυστάλλης Αθανάσιος