Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
ISBN code or BARCODE:
9789605861407
€43,00
€34,40
Έκπτωση 20%
με ΦΠΑ
Τα δέκα κεφάλαια της νέας έκδοσης του βιβλίου καλύπτουν τις έννοιες της "στρατηγικής τοποθέτησης" και των "στρατηγικών επιλογών" που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στο πλαίσιο της "στρατηγικής τοποθέτησης", οι συγγραφείς πραγματεύονται τις έννοιες της στρατηγικής ανάλυσης, της στρατηγικής ικανότητας, της στρατηγικής στοχοθεσίας, καθώς και της κουλτούρας της στρατηγικής. Στο πλαίσιο των "στρατηγικών επιλογών", εξετάζονται, μεταξύ άλλων, η διεθνής στρατηγική και η στρατηγική καινοτομία.
Το τελευταίο κεφάλαιο "Στρατηγική στην πράξη" αναφέρεται σε θέματα εφαρμογής της στρατηγικής, όπως η δομή ενός οργανισμού, η διοίκηση και η στρατηγική αλλαγή, ενώ το Παράρτημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές της στρατηγικής αξιολόγησης.
- Εκδόσεις
- Κριτική
- Έτος Έκδοσης
- 2016
- Σελίδες
- 504
- Εξώφυλλο
- Μαλακό εξώφυλλο
- Γλώσσα
- ελληνικά
- Συγγραφέας
- Johnson Gerry
- Συγγραφέας
- Συλλογικό έργο
- Συγγραφέας
- Angwin Duncan
- Συγγραφέας
- Scholes Kevan
- Συγγραφέας
- Regner Patrick
- Συγγραφέας
- Whittington Richard