Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ
ISBN code or BARCODE:
9789600216042
€30.74
€24.59
Save 20%
Tax included
Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης
Η δομή αυτής της έκδοσης αφορά τα στάδια που περιλαμβάνονται στις διαδικασίες ανάλυσης και λήψης αποφάσεων και τη διαμόρφωση, την εφαρμογή και τον έλεγχο ενός προγράμματος στρατηγικής μάρκετινγκ για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Περιλαμβάνει κεφάλαια για όλα τα θέματα που μπορεί να συναντήσει κανείς σε ένα βιβλίο διοίκησης μάρκετινγκ: κεφάλαια για τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και την περιβαλλοντική ανάλυση, για την τμηματοποίηση της αγοράς για τις αγορές στόχους, για την ανταγωνιστική τοποθέτηση, για τα τέσσερα Π (4Ρ) του μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, προώθηση, και διανομή - product, price, promotion and place), για την εφαρμογή και για τον έλεγχο. Όπως τα περισσότερα εγχειρίδια. Αυτό το βιβλίο περιλαμβάνει χωριστά κεφάλαια ή ενότητες για τα εργαλεία της έρευνας αγοράς, για την εκτίμηση της ζήτησης και για την ανάλυση των αγορών.
- Εκδόσεις
- Εκδόσεις Παπαζήση
- Έτος Έκδοσης
- 2002
- Σελίδες
- 471
- Εξώφυλλο
- Μαλακό εξώφυλλο
- Γλώσσα
- ελληνικά
- Συγγραφέας
- Larreche Jean-Claude
- Συγγραφέας
- Boyd Harper
- Συγγραφέας
- Walker Orville C.